Marketingnørden blev skabt med passionen for at gøre sammenhængen mellem  branding og marketing, til en overskuelig proces i øjenhøjde, hvor alle kan være med.

Om Marketingnørden;

Bagved Marketingnørden sidder to passionerede ildsjæle der brænder for at optimere og udvikle strategiske marketing løsninger til små og mellemstore virksomheder. Her er der plads til dem der synes at marketing er et fremmedsprog og dem som ønsker en professionel og faglig supplering til marketing projekterne. 

Marketingnørden er som navnet siger; Nørder indenfor marketing.
Det er vi fordi, vi dykker ned i vores arbejde og vender hver en detalje for at skabe det bedst mulige resultat. 
Vores mission er at hjælpe virksomheder til en stærk digital tilstedeværelse,
ved at flytte fokus over på den oplevelse som kunderejsen kan tilbyde deres kunder. 
Selvom vi er nørder og vores indre kan kaste om sig med fagtermer og strategiske begreber,
så er vores hovedmål at alt skal foregå i øjenhøjde med forståelig formidling og gennemsigtighed. 

Anette Bunkenborg

Kreativ nørd

Anette har teoretisk og praktisk viden om den gode kunderejse og alt hvad den indebærer. Det giver hende kompetencer indenfor den strategiske tilgang til optimering og implementering på de digitale platforme. For Anette er det vigtigt at have kunden i fokus og dermed have den gode kunderejse in mente, og hun har derfor altid forbrugerens oplevelse med i sit arbejde. 

Vil du have direkte fat i Anette, kan du kontakte hende via;

Mathias Kallan

Excel nørd 

Mathias har analytisk og teoretisk viden om metoder og optimerings taktikker indenfor marketing problematikker, økonomistyring, strategisk optimering og opbygning af virksomheden. Hertil er hans mindset fokuseret på virksomhedens struktur og gevinst ved optimerings processer. Det er derfor vigtigt for ham at have tankerne på virksomheden og at der handles for at fremme virksomhedens økonomiske struktur.

Vil du have direkte fat i Mathias, kan du kontakte ham via;

Anette Bunkenborg

Kreativ nørd

Anette har teoretisk og praktisk viden om den gode kunderejse og alt hvad den indebærer. Det giver hende kompetencer indenfor den strategiske tilgang til optimering og implementering på de digitale platforme. For Anette er det vigtigt at have kunden i fokus og dermed have den gode kunderejse in mente, og hun har derfor altid forbrugerens oplevelse med i sit arbejde. 

Vil du have direkte fat i Anette, kan du kontakte hende via;

Mathias Kallan

Excel nørd

Mathias har analytisk og teoretisk viden om metoder og optimerings taktikker indenfor marketing problematikker, økonomistyring, strategisk optimering og opbygning af virksomheden. Hertil er hans mindset fokuseret på virksomhedens struktur og gevinst ved optimerings processer. Det er derfor vigtigt for ham at have tankerne på virksomheden og at der handles for at fremme virksomhedens økonomiske struktur.

Vil du have direkte fat i Mathias, kan du kontakte ham via;

Skal vi tage en snak?