Marketing klippekort

Forestil dig lige at have muligheden for nemt at kunne få hjælp til små web-opdateringer eller ændringer, uden at tænke på vilde bureau timepriser! 
– Det slipper du for med et marketing klippekort hos os.

Et klippekort er til dig der vil sikre at rettelser og tilføjelser sker nemt og fejlfrit, og uden selv at være bange for at trykke på noget forkert.

Du har muligvis lige færdiggjort et webprojekt hos os, og står nu og tænker:
Hvad så hvis jeg vil ændre noget i teksten?
Eller hvad gør jeg, når jeg skal udvide min forretning og vil tilføje en ny underside?

Det skal du ikke længere bekymre dig om, for med et klippekort har du nem adgang til hjælp, samtidig med at du har et overskueligt forbrugsoverblik og selv styre hvordan du vil bruge tiden.

Sådan gør du:

Send os en mail med hvilket klippekort du ønsker at købe, så opretter vi dit køb med det samme og sender dig en faktura. Du kan tage klippekortet i brug, så snart vi har modtaget din betaling. 

100% gennemsigtighed

Når du har et klippekort, kan det være en god idé at samle opgaver sammen.
På den måde får du mest ud af dine klip. 
Det kan f.eks være at du arbejder på en ny tekst, men du ved også at du om 14 dage vil få et nyt billede til din om-side. 

Hvis du vil have det ændret hver for sig, vil det koste to klip (èt pr opgave).
Men fordi det er to små opgaver, der tilsammen ikke tager mere end 15 min, så vil det i stedet være en fordel at samle dem og dermed spare et klip. – Det kalder vi 100% gennemsigtighed!

For hver gang du kontakter os, for at gøre brug af dit klippekort, vil vi inden opgavens start oplyse dig om hvor mange klip opgaven vil tage. Når opgaven er afsluttet, får du en mail med at opgaven er afsluttet, og hvor mange klip du har tilbage. 

3 klip

á 15 min
kr 600,-
  • Perfekt til dig, der gerne vil have back-up hjælp klar.

5 klip

á 15 min
kr 1000,-
  • Perfekt til dig, der ved at du efter et projekt vil have behov for at foretage indholdsændringer.
Populær

10 klip

á 15 min
kr 2000,-
  • Perfekt til dig, der har behov for at foretage indholdsændringer løbende.

Skal vi tage en snak?